Top Fashion Bar
Kúpiť predplatné Search
Kúpiť predplatné

Gastro / 3. december 2022 / PR

George Clooney zašiel v najnovšej reklame Nespresso za svoje hranice

Osem rokov po svojom prvom stretnutí na obrazovkách sa George Clooney a Jean Dujardin opäť dávajú dohromady v najnovšej akčnej televíznej reklame spoločnosti Nespresso.

George Clooney zašiel v najnovšej reklame Nespresso za svoje hranice

Ako ďaleko ste ochotní zájsť kvôli šálke kávy Nespresso?

Tentokrát sa k dynamickej dvojici pridáva Jeanova talentovaná herecká partnerka Camille Cottin, ktorá tak v reklame Nespresso debutuje. V tomto veľmi zábavnom a komediálnom filme sa obaja hviezdni herci dali dohromady, aby svetu ukázali, že chuť kávy Nespresso je taká výnimočná, že by pre ňu urobili čokoľvek, čo nevyhnutne ústi v otázku– ako ďaleko by ste zašli kvôli nezabudnuteľnej chuti kávy Nespresso Vy?

„Pri nakrúcaní tohto pokračovania sme sa skvele bavili. S Jeanom je vždy veľká zábava, ale tentokrát sa pridala aj jedinečná Camille, ktorej cit pre eleganciu našu dynamiku skvele osviežil. V srdci tejto reklamy je chuť kávy a udržateľnosť, takže som sa v nej cítil veľmi prirodzene ako člen rodiny Nespresso,“ uviedol k reklame George Clooney.

Jednoduchá možnosť recyklácie

Vďaka kávovým zrnám špičkovej kvality, prepracovaným technikám praženia a inovatívnym kávovarom a kapsulám, ktoré uchovávajú čerstvosť mletej kávy, spoločnosť Nespresso ponúka kávu výnimočnej chuti v každej šálke. Aj naďalej sa snaží prichádzať s inovatívnymi spôsobmi, ako recyklovanie kapsúl svojim zákazníkom maximálne zjednodušiť. Každá kapsula Nespresso je vyrobená z hliníka, ktorý dokonale chráni čerstvosť a arómu kávy. Navyše hliník je nekonečne recyklovateľný a po vytriedení je jedným z najlepšie recyklovaných materiálov na svete.

Výnimočná chuť kávy a udržateľnosť

„Sme veľmi radi, že sme mohli dať dynamickú dvojicu George Clooney a Jean Dujardin opäť dohromady, navyše spolu s extrémne talentovanou Camille Cottin v kampani s témami, ktoré sú súčasťou našich kľúčových hodnôt: výnimočná chuť kávy a udržateľnosť,“ uvádza Melanie Brinbaum, riaditeľka rozvoja značky v spoločnosti Nespresso.

„Káva Nespresso mení svet k lepšiemu a ponúka nezabudnuteľnú chuť zodpovedným spôsobom. Chceli sme, aby práve tento záväzok našim zákazníkom najnovšia reklama ozrejmila. Naša vízia navyše veľmi silno rezonuje aj vďaka zastúpeniu hercov, čo je v kampani dobre viditeľné.“

Viac informácií nájdete na stránke www.nestle-nespresso.com
    1045

    Súvisiace články