Hostia prehliadky dostali do rúk papierové notesy a perá, na ktoré si mohli zapisovať poznámky a postrehy, a nesmeli vytiahnuť mobil. Je to skutočný návrat do histórie, kedy fashion editori bez instantného prístupu k fotografiám na prehliadkach skicovali a opisovali oblečenie do zápisníkov počas show. Fokus bol jednoznačne na oblečení a nie osobnej propagácii. Aj keď od prehliadky ubehli už takmer tri dni, verejnosť stále nevidela jedinú fotografiu kolekcie. V ére, kedy sa môže každý používateľ instagramu celý mesiac cítiť akoby bol na jednotlivých týždňoch módy osobne, je to odvážny krok a pozvaným hosťom vracia pocit exkluzivity módy. Ako však svojim followerom dokážu, že tam vlastne boli?
Fanúšikovia a zákazníci značky boli jednoznačne sklamaní. Dosiahli sme teda vrchol luxusu alebo len podporujeme elitárstvo? Po Paríži sa povráva, že medzi modelkami prehliadky boli Eva Herzigová, Mariacarla Boscono a Kristen McMenamy, ale nevieme to potvrdiť, ani vyvrátiť. The Row klasicky nekričí, ale šepká. Tentokrát tichým hlasom znovu pokladá otázku - mala by byť vysoká móda pre všetkých?
Mohlo by vás zaujímať: The ROW: Experimenty s estetikou minimalizmu