11.6.2013
Po kampani, v ktorej nám speváčka Beyoncé ukázala trendové plavky a plážové oblečenie, pokračuje značka H&M s novou kampaňou, zameranou na kľúčové kusy vrcholiaceho dovolenkového obdobia.
V hlavnej úlohe s modelkou ako Doetzen Kroes a prostredníctvom objektívu fotografa Terryho Richardsona nás značka víta v plážovej vilke v Mexiku a láka nás obrázkami pripomínajúcimi bezstarostné letné momentky.
Na záberoch nechýbajú šortky, tričká, topy a kúzelné letné šaty. Vrcholná sezóna sa bude v podaní H&M niesť v znamení afrických kmeňových motívov a farieb. Nechýbajú však ani plavky, medzi ktorými sú hlavnými kúskami tie bez ramienok so zipsom a príveskom v tvare zvieracieho zuba, dvojdielne biele či čokoládovohnedé plavky s viazaním okolo krku a vykladané kamienkami, či jednodielne plavky s batikovaným motívom vo farbe burgundy. Na oblečení preberajú nadvládu zvieracie potlače, ale aj kusy s farbením pripomínajúcim exotickú techniku "ikat". Zabudnúť však netreba ani na stále obľúbenú džínsovinu.
pripravila: Anna Salvová
foto: H&M
Ilúzie a dobrodružstvá v pánskej kolekcii FENDI
Vstúpte do metafyzického sveta značky Fendi, ktorý je založený na…